Nedräkningen...

...Har börjat! =D
Jag fattar det inte! Om exakt 4dagar är jag på väg till El Costa Rica! Alltså: O-My-GOD! Det känns så overkligt! Sedan när vi kommer tillbaka så kommer det vara varmt hemma! Eller kanske...drömma får man...
Nu ska jag plugga som f'n och sedan är det innebandy och jag måste börja packa annars får jag damp! Jag måste göra en lista på alla grejjer jag ska ta med dessutom! Suck. Men sedan blir det "Tax-Free" och 17timmar i luften...Vi ska mellanlanda några timmar i New York också! =D
Jag kommer sakna Zack! Fast han ska på hund-pensionat (tror jag de heter?) hos en vi känner! Så det är kolugnt.
Jag har börjat dyrka Aerosmith! De är sååååå bra! De jag hört är dock bara: "I don't wanna miss a thing", "Crying", "Crazy" och "Dude looks like a lady". Ni bara måste spana in videorna på youtube! <3
Btw....Liv Tyler är hans dotter va? Hon är dessutom med i "Crazy". Jag vill också se ut som henne!!!
*DAAAAAAAAAMP*
Okej, back to reality. Jag kollade på tv4 i morse, på hur de behandlar kvinnor (flickor) i Kina, hur de dödar dem o.s.v. Det är så j''''a hemskt! Vidrigt, rent ut sagt. Och innan OS i Kina så dödar de och misshandlar hundarna! Det finns en gräns hur långa de får vara, de som är längre dödas. Visst får man lust att göra något....Ont...Djävulskt...***********...

Så här ser det praktiskt taget ut dit jag ska...Jag ska ta plenty off bilder så ni får se mer då..

Au revoir, eller ska jag säga Adíos kanske? ;) <3

image67

Kommentarer
Postat av: Tiny

USCH VAD JAG ÄR AVUNDSJUK PÅ DIG! vill ju också åka iväg :P du får uppdatera bloggen varje dag då :)
Svar: Jag gjorde min header i paint. Det är bara att hitta några fina bilder och kopiera in i paint och så.. :) texten skrev jag först i microsoft word sen, tryckte jag på Print Scrn och sen kopierade jag in den i paint :) GOOD LUCK, MATE ;)

2008-01-19 @ 16:07:34
URL: http://tinyz.blogg.se
Postat av: Sara

Åååh! jag vill ju också åka utomlands!
Hur länge ska du vara där?
haha, ja 17 timmar låter ju "underbart", då kan du ju passa på o njuta av åkturen ;)
ush! och min syrra som ska åka till kina nu i mars! ska försöka hålla henne kvar.. moahaha..

2008-01-20 @ 13:56:55
URL: http://ssarauw.blog.se
Postat av: Tiny

Svar: Du trycker givetvis på spara men ibland dröjer det innan man kan se uppdateringarna i bloggen :P första gången jag ändrade min tog det nästan två dagar :P fast andra kunde se mmenmen :P
ha det bäst i costa rica ! :D

2008-01-20 @ 17:06:20
URL: http://tinyz.blogg.se
Postat av: Dänn

naaaaw,så synd om det SÖTA hundarna..BUHUHU MY ASS! bönder i skåne misshandlar kossor...RÄDDA KOSSORNA!

2008-01-22 @ 18:56:36
Postat av: ers mejestét

ååååh danni du förstör alltid allt, du låter så självisk

2008-01-22 @ 20:20:52
Postat av: Dänn

men det e ju sant,alla tänker bara på de SÖTA djuren >_

2008-01-22 @ 21:29:12
Postat av: maria.

vad ska man tänka på då? Människan?!

KAN GÅ OCH DÖ.

2008-02-01 @ 23:55:50
URL: http://alejandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0