Trååkiiigt!

Man ska ju njuta av de sista dagarna på lovet, men jag bara låter tiden passera! Jag är så himla uttråkad. Suck. Nu längtar jag verkligen till Costa Rica! Jag räknar ner dagarna liksom. Men Nu när jag är hemma mycket (fast jag är hälsosam ändå xD) så tänker jag så mycket på saker och ting. Så läste jag Blondinbellas blogg (fråga mig inte varför. Kanske har jag nått botten liksom. Skrattretande, visst?) så kom jag på att jag har typ 100 dagböcker. Varför inte göra som henne och skriva ner tankarna där? Suck, att jag inte ens tänkte på det.
Hur blåst får jag bli? (Jämfört med *hrmhrm*)

Jag kollade på Top Gun (andra gången den här veckan=P) Och då (1986) var Tom Cruise typ HEEEEEEEEEET. Jag upprepar: HEEEEEEEEEEEEEET! Smokin' HOT! Varför har ingen uppfunnit en duglig tidsmaskin?! Suck!

Au revoir!

Kommentarer
Postat av: Dänn

din jävel,på jul lovet så är det mörkt och tråkigt...ALLTSÅ SITTER MAN INNE OCH GÖR INGENTING!!! ^^ klaga inte,nu har du entligen en chans att bara vila från allt...och så vill du göra något?!?!?!?! O_O tvinga mig inte att banka in lite vett i dig >_

2008-01-04 @ 16:26:10
Postat av: ers majestét

haha! det kommer iaf verkligen från rätt person, liksom danni va har du gjort på lovet? xD

2008-01-06 @ 15:27:45
Postat av: Dänn

ursäkta,vem bjöd in dig i konversationen? XD
gå och slå på din keyboard vet ja XD

2008-01-07 @ 01:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0