I övermorgon...

Då åker jag + familj ut med båten i 3 veckor! Gud vad jag längtar! Det var jättelänge sen vi gjorde det, så mycket annat har kommit i vägen. En bloggare fick mig vilja skissa lite ^^ Jag har lovat Danni att skissa en panda xD
I onsdags kollade jag och Helle på Zombiefilmer xD Vi kollade på Dawn of the dead, Shaun of the dead och 28 weeks later...Shaun of the dead (en parodi på Dawn of the dead) var bäst...Resten sög...xD
Vi hade iallafall jättekul.
I torsdags så fixade jag med grejer här hemma. Sen åt vi sushi!
I går så köpte jag tyg till min klänning, sen kom Danni och så gick vi ut i skogen med Zack i ca 2 timmar.
Idag ska jag...Rita mönstret till klänningen och...Ehm...Sola lite kanske, köra lite Yoga. Och packa till i övermorgon. Jag längtaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Där ska jag bara läsa, sola, bada, lyssna på musik etc.
Idag åker Milla till Italien, imorgon åker Danni till Grekland och jag åker ut med båten på måndag.
Nu ska jag antagligen skissa lite...Eftersom att en bloggare inspirerade moi.

Au bientôt <3

Kommentarer
Postat av: ers majestét

ha så skoj! jag älskar också att vara ute med båten, vi hörs! <3

2008-07-12 @ 16:18:21
Postat av: Dänn

JAG VIILL INTEEEEEEEEEE T_T<3333

2008-07-13 @ 01:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0