Le femme fatale

Hoppas jag stavade rätt. Jag sitter just nu på familjebåten i muskö båtvarv och snackar med kompisar. Jag har sovit 3 gånger idag. Jag har läst Cosmopolitan hela dagen. En myggjävel bet mig nyss på halsen. Snart ska vi äta middag.
Jag har på mig hippie/pyjamas inspirerade kläder idag. Dove's deodorant Go fresh cucumber and green tea luktar gott. Lalalalala livet leker.

Jag har ett shopping begär dock. Jag vill införskaffa mycket mer kläder. Men jag sparar. Till något jag vet inte vad. Plus att jag bojkottar mitt bankkort. Även fast jag fått min månadspeng... Höhö.

Det är grått ute. Och det blåser en aning. Vattnet vill icke vara stilla. Jag vill inte heller bara vara, Eller jo, för tillfället. Eh, jag orkar inte. Cosmo here I come!

Au revôir<3

Kommentarer
Postat av: ers mejestét

härligt! synd att det inte är sol

2008-07-16 @ 12:57:33
Postat av: Danni

SAAAAAAAAAAVEEE MEEEE!!!! O_O

2008-07-17 @ 07:11:32
Postat av: Anonym

danni du trivs bra i grakland va? nej ja ska inte va taskig

2008-07-17 @ 15:55:30
Postat av: Danni

FUCK THIS SHITLAND!!!

2008-07-17 @ 19:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0