Personliga åsikter

Jag ska avslöja några saker för er nu.

Jag vill ha lika snygga ben som Kenza. Därför ska jag ta tillfället i akt och börja simma lite. Nu när vi ändå omges av hav. I kallt vatten får man inga celluliter heller! Idag simmade jag.

Jag känner mig som en hippie. En helt awsome hippie.

Jag saknar mina vänner.

Jag älskar Cosmopolitan. Av hela mitt hjärta. Zack också.

Jag hatar lyckliga par och killar och vackra människor. För tillfället.

Jag kan inte bada när det är under 19 grader i vattnet, mina extremt känsliga vader får kramp.

Jag älskar bandet "Mr. Big". Vet inte varför.

Zack hoppar som en hare. Jag lovar.

Jag får fortfarande inte hänga med mamma till Frankrike. Jag dör mer och mer inombords.

Jag är duktig på kryss. Korsordskryss alltså.

Jag älskar mode. Emma misstolkade förra inlägget, eller så misstolkade jag hennes.

LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVEEE HUUUUUUUUUURTSSSSSS.
I WANNA KNOW WHAT LÖÖÖÖÖVE IIIIIIIIIIS. I WANT YOU TO SHOW MEEEE.
Screw that shit called love.

ÄLGARNA DEMONSTRERAR DUDUUDUDUDDADADA!!!!!!!!! ÄLGARNA HAR FÅTT NOOOOG!

En vacker dag så visar jag er min vrede. Och då vill ni inte stå ivägen för min yoga-anda! Fuckeeeeeeeeeers.

Au revôir <3


 Miss u gals! + you others! <3
<---Jag vill ha dessa! Och massor från DonDonna <3
(Jag varnar er, köp inte likadana).

Kommentarer
Postat av: Danni

uPwn,btw....i\ve bought your bracelet ._.

Tobi is a good boy!

2008-07-19 @ 06:51:16
Postat av: Emma

MAHAHAH, jag tror inte jag misstolkade ditt, du måste ha misstolkat mitt, jag är lätt att misstolka.. hömhöm sen vill jag bara påpeka att bilden är gammal och att du suger.

2008-07-19 @ 12:30:53
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/
Postat av: Erika

Danni: YAY! :D Yes you are!

Emma: Du är väldigt lätt att misstolka. Bilden är gammal men jag ser sämre ut än di gpå den så käft. Du suger mer.

2008-07-19 @ 17:45:28
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha. Ha. -.-

2008-07-19 @ 17:50:24
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/
Postat av: ers mejestét

gaaah, jag har inte skrattat sådär mkt sen jag såg den gammla gubben med kanoten på öland vicka om kull när han skulle sätta sig i den, you make me happy:D

2008-07-30 @ 19:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0