Who likes short-shorts?

Idag var jag med Milla tha killah. Jag överlevde O_o Sorry Milla! xD
Vi cyklade runt, cyklade sedan runt lite till, sen cyklade vi hem till moi och kollad epå Scary movie 4 sen gick vi i 30min med Zack, sen cyklade vi runt lite, sen drog jag hem. Sen åt jag. Sen kollade jag på tv. Lite mer tv...äntligen SATC<3 T_T
Sen gjorde jag 100st magtrimmerövningar...För jag hade tråkigt O_o

Innan dess kollade jag på en fransk äventyrsfilm...Den hette "Arsene Lúpin". Den var bra O_o
Sen städade jag (äntligen) ur garderoben. jag hittade jättemånga saker..Och jag är inte ens halvägs...Missppfatta inte Danni xD
Sen till Milla...Jag mötte sara på stationen när jag skulle möta Milla...xD

På torsdag ska jag till tygbutiken med mamma. Jag ska sy en klänning, egendesignad, vi får väl se hur det går.
Imorgon (tekninskt sett idag) kväll så ska jag och Hell ha zombiemaraton. Ingen annan zucker är inbjuden -.-

Jag ÄLSKAR "Je t'aime moi non plus"!

Ehm...

Bonne nuit  et Au revôir<3

 Så här såg jag ut igår xD

Kommentarer
Postat av: camilla

vi var faktiskt fruktansvärt aktiva idag :D by the way, zack är sååååå otroligt gullig

2008-07-09 @ 00:57:28
Postat av: Erika

While spank you very much :D

2008-07-09 @ 00:58:37
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Dänn

För det första,milla din rövslickande,mörkerdödande chibi....KAN DU BLI MER GAY? o.O



För det andra,Scary Movie 4 sucks the butt of a monkey!



För det tredje, I'VE GOT A LOVELY BUNCH OF COCONUTS~

2008-07-09 @ 01:02:58
Postat av: Hell

KVINNA! SLUTA TRACKA MIG AND LET ME REST IN PEACE >.<

va bra att du var aktiv, själv tog jag endast en en o en halvtimmes-prommenad --.--

Ha kul med din hund --.--

O haha, Fikus. Ha.Ha.

(lite smågrinig idag)

2008-07-09 @ 01:05:48
Postat av: Erika

Danni: 1.Ja, det kan hon, otroligt nog O.o

2.I know men det är den enda jag har..It has it's moments...xD

3. Didelido

Hell: 1.NEVAAAAAAH! :D

2.Buhu for you...

3.Spank you to very much :D

4.Don't yo are HAHA me >:(

(I've noticed)

2008-07-09 @ 01:11:31
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Dänn

you all SUCK!!!!!





























































































.......except for helle-sama (A) PLEASE DON'T KILL ME SHISHOU >_<

2008-07-09 @ 01:13:53
Postat av: Jennie

Hey, "sucks the butt of a monkey" är ju MITT uttryck! Maria, den lilla jäveln... :O:O

2008-07-09 @ 17:17:50
URL: http://jenniea.devote.se
Postat av: Dänn

ursäkta att jag snodde det bugar som en patetisk liten japan .__.



FÖRLÅÅÅÅT MIIIIIIG T
T

2008-07-09 @ 19:46:24
Postat av: Emma,

I do like short-shorts! ^^

2008-07-09 @ 22:12:10
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/
Postat av: Erika

You are all too fucked up...WAY too fucked up xD

2008-07-11 @ 23:53:46
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Dänn

The Gerard WAY ^^

2008-07-12 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0