Den oändliga diskussionen om doftljus

Nu ha jag vart ute i 2 timmar och gått..Vi gick till Nedersta och tillbaka.. När vi gick förbi Ica så köpte vi lite godis...LIIIIIIIIIIIIIITE bara! ^^
Igår tog mitt vanlijdoftljus slut, så jag tände ett hette "Mango and peach Salsa" ...Alltså luktar den mango och persika. Jättegott.
Nyss så smakade jag och Emma på Center (ni vet chokladen) med smak av jordgubb, citron och chili. Asså den var jättegod.
Så ida ghar det bara varit en massa smaker. Tänk att inte kunna känna smaken, lukta på blommor, inte kunna se, höra eller känna. Gud vad jobbigt. Så vi som har alla sinnen bör vara extra varsamma med de som inte kan det. :)

Au bientôt<3

Kommentarer
Postat av: Dänn

Ifall jag slapp se Svampens fula tryne så skulle jag lätt bli blind

2008-06-19 @ 15:43:04
Postat av: Erika

Men det är ett undantag...

2008-06-19 @ 21:33:00
URL: http://eriikas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0