En Vogue

Jag har ingen aning om vad vogue betyder. Men jag antar att det har med mode och stil att göra.
Jag har hittat saker att göra när jag tröttnat på datorn och tv:n och inte har något att göra. Då kan jag översätta franska texter, lära mig uttala franska, spela gitarr, sy, köra Yoga, jogga, skriva noveller. Listan är lång. Jag känner på mig att jag snart kommer tröttna på teknologin.
Jag har tänt ett ljus med doft-olja i en liten "skål" över så att det luktar i hela rummet. Jag kommer icke ihåg vart vi köpte den. Förut så köpte jag jättemycket doftljus, sådan här potpurri som man smular i skålen så smälter det ihop till en olja och rökelser. Doftljusen älskar jag. Potpurrin också. Men fan ta de där rökelserna. När man inte tänt på de så luktar de jättegott. Men sen luktar det brand, man spyr av ångorna. Och här ligger det runt 50stycken rökelser som jag köpt, mamma köpt och som jag fått. Sen fick jag en Buddah av Danni som man sätter 3st i och så har jag en träbit att sätta en i. Men jag vet int eom jag någonsin vill tända på dem. Någon gång. Just nu nöjer jag mig med potpurri, olja som blommor, och doftljus.¨
På tal om orangea mashmallowliknande enhörningar alltså...

Au bientôt <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

Det var ju trevligt att veta att julklappen inte blir använd..... xD

2008-06-14 @ 14:01:11
Postat av: Emma,

jag ääälskar doftljus. :D

2008-06-14 @ 14:15:43
URL: http://rosalime.blogg.se/
Postat av: Emma,

jag ääälskar doftljus. :D

2008-06-14 @ 14:17:51
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/
Postat av: hell

u r 2 cute x3

2008-06-14 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0