Everyone has incest!

Jag vill inte nämna några namn men helt oseriöst nu, alla har incest. Sen är det ju kul att säga incest. Men alltså, de tär ju inget roligt om man ska tala allvar, men hur skulle livet se ut om man alltid gjorde det?

Anyway, jag sitter här med Emma och väntar på att Våra värsta år ska börja. Igår så shoppade vi lite i stan, jag ville ha en klänning och bikini, men nej, då var det fel på H&M's kortläsare. Jag stormade ut ur butiken med Emma och snackade skit om dem. Jag köpte iallafall en volymspray till håret. JAG SKA HA DEN DÄR KLÄNNINGEN!!!
Sen skulle Emma ta kort i automat till legget, men då trodde vi att den bara tog tior, så vi letade efter ställen att växla till, efter ca tre butiker så föreslog en dörrvakt Pressbyrån. Där gick det att växla till tior, typ 7st. Så vi letade efter en automat, sen hittade vi en precis bakom spärrarna. Den tog dock bara kort, så jag betalade så fick jag tiorna.^^
Sen drog vi till Emmas mammas jobb och gick efter det till banken med henne. Där satt vi i en halvtimme. När vi satt där kom en konstig tant in. Hon såg ut att ha spenderat den största delen av sitt liv utanför Systembolaget och hon hade en östeuropéisk dialekt. Så hon hade svårt att förstå bankvärdinnan som försökte hjälpa henne. Hon slängde en bunt papper på henne och bankvärdinnan sa "Jag ska låta dig tala med någon annan" och då sa tantan "JAG MÅSTE INGENTING, JAG MÅSTE INGENTING!!!" Helt crazy xD
Sen gick jag och Emma och åt Thailändsk mat. Det var jättemysigt och gott.^^
Efter det åkte vi hem och Emma började prata på om en skräckfilm som hette Creep.
När vi kom hem så målade vi naglarna rosa och orangea. ^^ Sen tittade vi på Gossip Girl, jag ÄLSKAR GG! Sedan var det popcorn till Moulin Rouge på 3an. Jag trodde att den skulle vara jätterolig. Man hörde lite av "Lady Marmelade", besvikelse och hela filmen handlade om kärlek. Alltså, inte gullig kärlek utan besatthet av varandra. Skitkul...NOOOOOT! xD Fast den var lite kul några gånger.

Nu är det ju onsdag och jag försöker komma på saker att göra tills på söndag...Hopeing for a BRAIN BLAST!

Au bientôt <3


Kommentarer
Postat av: Dänn

VIVA LA ASIA!<3

MOULIN ROUGE PWNAR!

ALL HAIL GALNA TANTER!

and finally.....EVERYBODY HAS AIDS! :D

2008-06-18 @ 15:43:38
Postat av: Anonym

gossipgirl är inte alls lika bra på tv som den är som bok ^^

chuck bah kalla blair arab xO eller, nej. men du fattar

2008-06-18 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0