För nyttighetens skull!

Idag ska jag och Emma gå på långpromenad. ^^ Vid 21.55 så sak vi se på Eurotrip ikväll..Den går ju på tv, men den är alltid censurerad. BTW så ska jag, Emma och pappa möta mamma när hon flyger ner till marken, hon ska flyga luftballong idag serni! Så vi åker och möter henne, hon fick det i present när hon fyllde 50år, hon ville det så gärna. Jag vill hoppa bungeejump! xD Kontraster, mina kära vänner hahahah! ^^
Mina naglar, som jag målat rosa och orangea, ser ut som godis O.o
Annoying...

Så, jag ska säga något som betyder väääldigt mycket nu...Nooot!

"VANDERSEXXX!" *Med min holländska brytning* xD

Alltså, jag stör mig på att man säger både Holland och Nederländerna. I Sverige säger man "Holland", på engelska säger man "Netherlands". Liksom, om man pratar om någon från Holland säger man ju "holländska" eller "holländare", men på engelska säger man "dutch". En grej som stör mig bara.

Nu ska vi gå på långpromenaden!

Au bientôt! <3

Kommentarer
Postat av: ers mejestét

erika jag saknar DIG! jag har spenderat denna vecka tism med mina å så söta kusiner ... urgh! Vi måste göra nått efter midsommar!prommis

2008-06-19 @ 11:44:24
Postat av: Dänn

Erika.....du är allt en skum sak ^^

2008-06-19 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0