I like french guys O_o

Jag ska vara ärlig. Jag tycker att ärlighet är det viktigaste i ett förhållande och jag tror inte att jag skulle bli så ledsen om en kille var otrogen mot mig innan vi sagt "jag älskar dig" till varandra, bara han är helt ärlig och verkligen ångrar sig.

Jag tycker att män är heta. Inte pojkar. Riktiga män. Alltså. Inte pedofiler. Utan jag menar att jag ibland önskar att jag var äldre, så det inte vore fel att vara med...Channing Tatum *dregel* etc. Listan är lång :)
En annan het grej är att ha ett ärr på överläppen...Som han i CSI Miami, han i Tolken och en annan kille jag såg någonstans.

Detta tänkte jag noga över igår. Första dagen på lovet och jag var tvungen att ligga kvar, vaken i sängen i en timme :)

En ritkig het grej till är fransmän. *DREGEEEEEEEEEEEEEEEEEL*
French guys...^.-

Au bientôt <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

JAAAAAAAPAAAAAANEEEEEEEEEEEEEEERdregel

2008-06-12 @ 22:51:13
Postat av: ers mejestét

HEETA KILLAR I ALLMÄNHEEEEEET!

2008-06-13 @ 10:52:28
Postat av: Din mamma

Fransmän...Jhonny Depp...

2008-06-13 @ 18:44:51
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Tvättbjörn.

DENNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!

2008-06-13 @ 21:55:32
Postat av: Erika

Like hell O_o

Jhonny Depp...Channing Tatum...Fransmän...DREGEL

2008-06-13 @ 23:13:36
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Dänn

MIN RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV :D

2008-06-13 @ 23:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0