Jag borde bli en liten j**la emo

Nehe, nu kan man inte längre vänta på sitt drömplagg, nu måste man köpa det fort som fan så att ingen annan köper det innan en själv. Jag hade hittat "den" klänningen. Bara 300spänn på h&m. Men då funkade inte magnetremsorna så jag skulle vara tvungen att gå ut, hitta en fucking bankomat och ta ut pengar, sedan springa tillbaka. In my ass. Alltså, när kassörskan behandlar en som en 5åring som har tappat bort sina föräldrar, då vill man bara dyka bakom disken och göra så att hon börjar blöda näsblod. Jag tog dock bara tag i Emmas arm och stormade ut ur h&m. Tänkte vänta med att köpa den där fucking klänningen, tills nästa gång jag ska ut och shoppa. Men då så har någon annan redan köpt den. Och jag kommer kanske inte se henne en enda gång i sommar, men det svider ändå att inte vara den enda i VH med en blommig volang klänning. Lycka till till henne, inga påhopp här inte. Men jag ska ha en sådan klänning, fast i en annan färg. Jupp, det ska jag!

Ikväll ska jag, Emma och Helle se på alla 3 pirates of the caribbean filmerna! Muhahhahahha. Helle är påväg, nu ska jag klä mig som en pirat..MHUAHAHHAHAHAHHAH.

Au revôir <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

HEELLEEEEEEEEEEEEE XDDDDDDDD

2008-06-21 @ 16:03:44
Postat av: Alize

Asbra blogg :) läs min !

2008-06-22 @ 01:26:06
URL: http://sweetalize.blogg.se/
Postat av: ers mejestét

älskar de filmerna! jhonny e så cool

2008-06-22 @ 16:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0