Jag har aldrig sagt att jag gillar er -.-

Jag är på värsta bitch humöret. Vet inte varför. Säkert för att jag ska på konfirmationsläger imorgon. Visst, man kan bada där och göra grejer, men vi ska även planera våran konfirmationsdag. Jag orkar helt enkelt inte. Orkar inte bry mig. Allra helst vill jag ligga i hängmattan på baksidan av huset och ha en filt och en kudde, en bra bok och bara ligga i blåsten. Bara vara.
Men innan jag åker måste jag ju självklart (!) göra sysslor. Jag har dock gjort allt nu. Men jag orkar ändå inte ringa någon kompis eller ens läsa! Detta är vad jag har gjort: Väcktes av mamma imorse kl. 7.15, åkte till distriktssköterskan för att ta den sista av de 3 Hepatit a&b sprutorna (som man ska göra 6månader efter de andra), bäddat i gästrummet efter Emma och Helle, åkt till banken för att kolla vad som är fel med kortet (jag är pank. Pank, pank, pank, pank, pank. Jag har 35,50 spänn på kortjävlet. Jag trodde jag hade 3500kr. It blows. Jag ska aldrig mer shoppa, jag ska spara till Eurotripen och Frankrike...), kom hem och vek och strök kläderna, packat till imorgon...eeeeeh...ätit lunch.
Sen ikväll ska jag drick grönt te och köra yoga. Närmast ska jag läsa lite :)
Isvatten+Erika=For ever! xD

Fast jag ska på toa först...För mycket isvatten O.o

FLOWER POWER and
 
Au revôir <3


Kommentarer
Postat av: Dänn

Jag+Ditt kylskåp=ODÖDLIG KÄRLEK :D

2008-06-24 @ 15:29:02
Postat av: ers mejestét

hur passar rubriken till det inlägget XD bara en random fråga

2008-06-24 @ 20:28:10
Postat av: Emma,

Hej(!) JAG och Erikas kylskåp = vattenförgiftning och toalettbesök en gång i minuten!

:D :D

2008-06-25 @ 00:45:48
URL: http://kaktuscitron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0