Maybe it's ment to be?

Alltså. Jag har ju tjatat väldigt mycket om hur mycket jag hatar att vara singel. Men jag har kommit på, att jag inte kan se mig själv vara ihop med någon. Jag är helt enkelt inte redo, för ett förhållande. Det är en ganska skön känsla. Such a relief. Och jag klarar av att vara singel. Det gör jag. Det är så himla skönt att vara ärlig mot sig själv.

Om man inte kan klara av att leva ensam, hur ska man då överleva att leva tillsammans?
Jag känner mig...Smart...

Well then, let's go on with our boring suicidal lives!

Au bientôt<3

Kommentarer
Postat av: Dänn

YAAAAAY! Jag är inte längre ensam om att vara en glad singel! :D

2008-06-22 @ 19:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0