Vissa är vackra, andra inte

Jag tycker att jag är någonstans mitt emellan. Jag har tittat in på Hanna Björkstedts blogg och hemsida. Gud vad duktig hon är! Skulle vilja vara vacker och bli fotad av henne.
Här står jag. Vacker----------------------------------Jag----------------------------------Ful
Och det är bara sanningen. Jag gillar ärlighet.

Nu har Emma åkt iallfall. Det känns inte som att hon varit här i 5dagar. Men nu är det tråkigt igen. Jag har köpt sommarlovskort, men jag får det inte förens på tisdag eller onsdag. Så jag måste leta upp min remsa, annars få jag väl köpa ny. Jag måste det för att imorgon ska jag och Maria till stan. Bara vi. För att jag orkar icke med alla triangeldramor, dramaqueens och dryga människor. OKEJ?

Jag är på gränsen till ett mental breakdown. Jag måste hitta på något att göra. På onsdag ska jag och Helle till konfirmationslägret. Vi ska peppa varandra till att inte vilja dränka sig själva i sjön som de har där. Hehe. Jag måste...se Gossip Girl....shoppa...läsa....träna..
SÅ MYCKET ATT HINNA MED!
God I'm freakin' out!

Måste påminna er om att "Why I wore my lipstick to my masectomy" går på kanal 5 kl.20.00 ikväll. Den är skitbra. Men jag tror nog att jag ska se den på 3an istället. För jag orkar inte gråta. Ladidaaaa.

Nu tjatar päronen om at tjag måste gå ut med hunden innan middagen...Vi ska grilla fläskfilé och majskolvar xD

Au bientôt <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

"För att jag orkar icke med alla triangeldramor, dramaqueens och dryga människor" Varför passar jag in i alla kategorier? xD

2008-06-22 @ 18:04:16
Postat av: ers mejestét

erika här är jag Vacker--------------------------------------------jag-----------Ful om jag ska vara helt ärlig så passar jag bara in i den sista av dem där ovannämnda av danni XD över till det seriösa ... Erika ... och alla andra av mina vänner. Jag börjar långsamt döö här av tristess varför får jag ingen kontakt med er? jag behöver sällskap!!!

2008-06-22 @ 18:32:07
Postat av: Dänn

och ÄNNU en gång har eve fått allt att handla om henne! :O

2008-06-22 @ 19:29:40
Postat av: Tvättbjörnen.

Om alla nu tjatar om dessa hevla vackra VS fula. Se upp, för nu ska jag göra något intressant. Riktigt intressant.



Vacker---------------------------------------MariaFul.



Vacker---Sara-------------------------------------------Ful.



NOTERA, notera, NOTERA!



2008-06-22 @ 20:45:36
URL: http://tvattbjornens.blogg.se/
Postat av: Erika

?

2008-06-22 @ 20:47:24
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Erika

LÄGG AV XD eru dum eller? xD

2008-06-22 @ 20:48:36
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Dänn

Maria.....ÄR DU BLIND ELLER?!?!?!?!??!

Sara är fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwl -.-

Inte du zetterlund! Elelr jo,du också xD

2008-06-22 @ 21:10:00
Postat av: Erika

HAHHAHAH...vad vare jag sa om dramaqueens etc. nu?

-.-

2008-06-22 @ 21:15:14
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Eftersom jag är så cool och random tänkte jag hoppa in i diskussionen XD



MARIA PÅ SKALAN:

VackerMaria----------------------------------Ful



Så ska det la vara :D

2008-06-22 @ 21:28:11
URL: http://jennjenn.devote.se
Postat av: Dänn

VackerHELLE-SAMA-----------------DanniFul :DDD

2008-06-22 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0