And i'll wait, fore you

Låten är av U2 och för att se den, gå antingen in på Youtube och sök på "With or without you" eller gå in på min käraste vän Emma's blogg: www.kokkos.blogg.se .
JAG SKAAA göra header idag.

Men nu, till viktigare saker: Ord och åsikter, får man säga "men typ...DÖÖÖÖÖÖÖÖ" eller något? Okej det var väl inte viktigt. Alls. Men ... Äh vi skiter i.

Så...som jag alltid säger når jag har tråkigt eller visar sarkasm: Sukatuka tsch.....(uttalar det bara så...betyder inget). Eller....BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.

Alltså, jag behöver seriös inspiration. Thank God for Grey's Anatomy. <3

With or WIIIIIIIIIIITHOUUUT you I'll go.
Blablablablabla.

Jag måste kickstarta bloggen asså.

Men när jag kom hem från skolan så var jag jättenyttig. Eller efter konfirmationen alltså. Grönt te á la Citrus och Mamma's hembakade fullkornslimpa. ÄLSKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR! <3

Jag måste skaffa ett liv. Helst en kille att diskutera saker och ting med. Läste Cosmo. Där stod det om just detta. Liksom, varför kommer mitt liv förändras bara för att ännu en person blir omedvetet indragen i mitt liv? Vet inte...Men det känns rätt. But i'm never tellin' you who. EVEEEEEEEER.

But still, jag utvidgar mina vyer. I so need culture.

 Men nu ska jag äta middag...Snart...Ikväll är det Grey's och Top Model, men TM får jag se reprisen i på söndag. Sen är det ju även Fråga Olle väl? Eller? xD

Kiss n' hugs <3

Kommentarer
Postat av: Emma,

haha, jag är wannabe you Erika ;D
tihih x)

2008-03-05 @ 18:58:52
URL: http://kokkos.blogg.se
Postat av: Dänn

boys are stupid,throw rocks at them :]

2008-03-06 @ 17:52:46
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: Erika

Good advice MF...

2008-03-07 @ 17:16:38
URL: http://www.eriikas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0