I need a miracle

Jag håller på att bli galen. Jag lovar. Jag behöver ett mirakel, ett jävligt stort mirakel. Jag genomgår en singelkris för tillfället, förstår ni. Det menas med att jag sitter här med laptopen i knät med musik på högsta volym, kollar på repris i Top Model 6, äter Ben & Jerry's Bohemian Raspberry och dricker grönt te. Detta gör jag i en oversized t-shirt med Harley Davidson tryck och 60-tal sminkning. För att inte tala om att jag dessutom, mitt i virr-varret pluggar. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Jag känner mig sjuk. Jag har en förskylning i kroppen, I'll tell you. I går hette dagen Stress. Men jag hann hem till Private Practice iallafall, thank God. Kate Walsh är min idol. Jag saknar "Hetingen", har inte sett honom på typ 1 ½ vecka. SÅ. Let's hylla the singeltime.

Glass, någon?

Kommentarer
Postat av: Dänn

...GE MIG GLASS FÖR BÖVELN! :D

2008-03-14 @ 16:52:25
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: ers mejestét

jag älskar din harley träja och jag älskar ben n' jerrys, men du även om det är stressigt och pissigt så blir det bättre nån gång och då kmr du verkligen märka det

2008-03-14 @ 18:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0