I'm the one who want to be with you...

...Deep inside I hope you feel it too. Alltså, im yearning for some love ^^ Jag har blivit helt galen. Känns det som. Så blir det när man bara sitter framför datan, sen tränar man i 1 timme, sen sitter man vid datan igen. GÖR INTE DET! xD Man blir flummidum xD Och lyssnar på rock låtar från 60-90 talet. Och på pop från 70-80 talet. Helt crazy som man är så  kollar man på "Touch me" som är med i Rocky Horror. CRAZYYYYYYYYY. xD Notera, jag är helt upp över öronen flummig när jag skriver. TATATTATATATATATTOOUCH MEEEEEEEEEE! I WANNA BE DIIIIIIRTYYYYY! Eller inte....Men visst är jag oemotståndlig? =P
SÅ nu måste ni kommentera varje gång ni läser min blogg. Annars börjar jag gråta, och det vill ni väl inte? (Ja, Danni, jag vet DU vill att jag ska gråta, men nu menar jag ni andra!).

Kommentarer
Postat av: ers mejestét

haha du verkar ha roligt där borta hos dig i VH, shit d va längesen ja va flum x_x ja kanske håller på att bli riktigt tråkig xD

2008-03-09 @ 18:53:21
Postat av: ers mejestét

haha du verkar ha roligt där borta hos dig i VH, shit d va längesen ja va flum x_x ja kanske håller på att bli riktigt tråkig xD

2008-03-09 @ 18:54:19
Postat av: Erika

Jupp jag ahr jätteroligt här med grönt te o räkmacka ^^
Du kan omöjligt bli tråkig när du har mig som kompis.
Notera: Vän, inte kompis , vän har högre rang än kompis ^^

2008-03-09 @ 18:59:23
URL: http://www.eriikas.webblogg.se
Postat av: ers mejestét

okej ^.^ va sugen ja blev på grönt te nu tror ja ska göra lite o sitta här o titta på top model o prata me dig på msn, mysigt!

2008-03-09 @ 19:01:33
Postat av: Erika

Du vet mkt väl att jag är mysarnas mysare, och jag äääääääger! Du med ofc...(A)

2008-03-09 @ 19:10:30
URL: http://www.eriikas.webblogg.se
Postat av: Dänn

....ni är seriöst gay XD

2008-03-09 @ 20:13:13
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: Emma,

haha x)
danni har rätt.. ;D

2008-03-10 @ 15:25:53
URL: http://kokkos.blogg.se
Postat av: Anonym

ja men det e klart! ;D loooooovely heartsto erikus!

2008-03-15 @ 18:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0