Ingen skulle tro Moi om jag bar vitt...

...Jag bara skojjade. Men igår så hade jag jättekul...Trevligt...Whatever...
Vi åkte till bowlingen och spelade i en timme. Han som var typ chef där blev sur för vi råkade spela en extra kvart. Hehe. Men sen gick vi åt käkade på grillen. Efter det hade vi en timme till på banan. Då väntade vi på Marre och Denn-Denn. Det visade sig att The lovecouple prövade bröllopsklänningar. Wierd. Men mina planer går som smorda...MOUHAHAHA... Sen körde vi en till timme som sagt. Och jag måste säga att löve was in the air! Och det var inte The lovecouples kärlek/mjukporr som var den kärleksförorenade luften. Det var ett visst annat framtida par som sände ut positiv energi. Och deras aura lyste som en ladugårdsbrand må jag säga. WOW. Det var lite grouse. Håller du inte med, Eve, Lovecouple, Danni? ;) Gissa vilka som var de återstående..

Jag som vanligt var konstig, gav osmickrande kommentarer och satt ensam för mig själv. Till och med JAG undrar varför jag inte är emo. Somethings wrong folks. Terribly wrong.

Iallafall. Vi tog farväl av Helle, Danni, Robin och Dennis. Jag, Eve och Marre gick och kollade i Handen och jag köpte L'Oreals True Match Minerals Foundation Powder. Den var skitbra! Adjöss rodnande hud! Jag slipper lägga ner över 400 spänn på Cliniques Redness Solution. Senare kanske... Sen köpte jag mirakelmascaran till moi och mamma. D.v.s. Neveas Ideal Revolution Mascara. Den är perfekt, seriöst. Sen köpte jag over-knees på Cubus. De är gammelvita med spets och rosetter. Jag har haft de hela dagen^^ Moi, sjuklingen.

Som sagts ovanstående, jag är råförskyld och har ont i huvudet, inte så kul. Så jag har pluggat hisoria (franska revolutionen<3) och sett på Musketörernas Hämnd med förmodligen världens vackraste kvinna, Sophie Marceau. Nyss köpte mamma och pappa Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie när de var och handlade. Hehe. Folks det blir efterätt! ^^ Men jag kan inte gå på träningen imorrn p.g.a. sjukdom. Wow. Som att jag behövde mindre träning liksom. Men jag får väl börja jogga med Milla. Så jag hoppas ni får en skön Lördags kväll.

Tatá and Au revoir <3

   Ja, jag är en wannabe Sophie Marceau! <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

Nej,nej och åter..NEEEEJ!
ALDRIG!
NEVER GONNA HAPPEN!
:]

2008-04-03 @ 18:35:37
URL: http://rooar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0