NU ska förändring ske!

Jag orkar inte mer!!!!!!!! Ni vann, okej? Ni har officiellt gjort så att jag fått ett nervöst sammanbrott! OKEJ?! Är ni glada? You'd better be! Jag ska (försöka) ändra inställning. Jag vägrar vara HELT positiv. Men jag ska sluta gnälla och vara så nedrans negativ. NÖJDA?! JAG PALLAR INTE MED ER!! Vackra människor (dock inte nödvändigtvis) som har ett förhållande...VAD gör jag som är så fel? Varför blir jag straffad för att jag är ärlig på ett s.k. bra sätt?  Jag gör detta officiellt, detta ska jag ändra:
*Bli mindre negativ
*Klaga mindre
*Tjata mindre
*Inte vara så "utseendefixerad"
*Plugga mer
*Vara trevligare
*Sluta svära (så ofta)
*Gå vidare...

Kommentarer
Postat av: Dänn

i wish you good luck my fellow emo. and if you fail miserably,i will be there for you ^^

2008-03-14 @ 19:30:09
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: Anonym

men höhö, palla?
vem klagar? va den du är istl .du är bra som du é erika !

2008-05-08 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0