Seriously...

...FUCK YOU all. Alltså. JAG ORKAAAAAAAAAAR INTEEEEEEEEEEEE MED ER! För guds skull, jag är säkert en riktig pain in the ass. Men jag är även ärlig och det gör automatiskt att jag är bättre än er ^^
Så gör mänskligheten en tjänst...Drop dead. Eller så kommer Danni i eran sömn och *censurerat*.
Så snälla, jag var förut en nyfiken ung dam med all ljus framtid i världen. Tills alla anförtrodde sig till mig och sedan fick jag veta att NI LJÖG, mf. SÅ jag har all rätt i världen att vara den jag är, ibland osäker, ibland en riktig bitch. OK?

Det finns väl undantag dock, ni vet vilka ni är.

Jag åt inte på 8timmar idag och jag mådde verkligen skit. Så ni med anorexia måste verkligen vara korkade som pinar er själva så. Emokids.

bajjbajj :] <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Du har fortfarande en ljus framtid :)
Oj erika :O 8 timmar! rekord! nej men jag förstår dig de är jobbigt fattar inte hur jag kunde förut.. ^.- jag äter typ varannan timmer nu *visslar

hihihi

2008-03-07 @ 20:58:04
URL: http://ssarauw.blogg.se
Postat av: Dänn

en gång åt jag inte på 3 dagar :DDD
...jag vart riktigt emo ^^ SOOOCKEER

2008-03-07 @ 21:35:12
URL: http://rooar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0