Sjuk!

Asså jag pallar inte vara sjuk igen! Men jag är inte det än. Jag har bara ont i huvudet och förskyld är jag med. Men jag ska INTE bli sjuk! Jag ska dricka grönt te hela veckan och ha varma (dock osexiga) kläder på mig. Kanske lite hippie inspirerat! =D Och äta Ben & Jerry's. Och så här ser veckans planerade schema ut:

Måndag: Skola, läxläsning med Danni, engelska bok-recension, adjektiv.
Tisdag: Skola (YES BILD!), plugga, ridning.
Onsdag: Skola, Konfirmation, plugga lite?
Torsdag: Skola, ridning.
Fredag: Ledig! YES! Höhö^^ PRIVATLIIIV! =D (fast kanske gudstjänst...)

Så...Det är ganska fullspäckad...Hehe...Men om någon av polarna läser det här så kanske vi kan göra nåt' ?

Chillidill ^^

Men jag har rotat genom familjens gamla skivsamling. Jag älskaaar =D

Au revoir <3

 En otroligt sexig bild på mig och B&J's New York Chocolate Chunks. <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

graaawrr va sexig ;D

2008-03-16 @ 20:05:27
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: ers mejestét

good love ben! vi måste göra nott snart jag kräver det!

2008-03-16 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0