The boy is mine

Jag såg en heting idag i skolan, vilket är VÄLDIGT (notera stora bokstäver!) ovanligt i skolan. MMMMMMM! Jag vill haaaaa! xD
Nej men jag vill spela lite kärlekscoach nu. Tell bout' ya problems for the lööööööövedoctor!
lite som Marin Frist i Men in trees. Jag älskar den serien. För Cash är så himla snygg! Men även för att hon snackar så himla bra. Och ja, jag inser att det är på tv. Men ändå.
Och jag vill ha nya kläder. Och nytt smink. Och nya Cosmopolitan som snart kommer ut (jag kommer få två). Och Absolute French hits. Och en enkelbiljett till Frankrike. Och hetingen. För det är jag värd.
Så fuck you. The boy is mine. HAHA!
Om jag var någon annan nu så skulle jag svarat mig själv "As if" eller något. För 1. Jag är väl inte värd allt det där eftersom att jag inte har det 2. Jag är förmodligen den sista som borde ge kärleksråd och 3. Som att JAG skulle få en kille. Som är snygg. och normal för den delen. (Och eftersom att jag är jag så skulle jag nog aldrig våga ta första steget. Ever.).
Det är nu Danni ska säga: "Go cry emokid!" eller "here, have a razorblade"....Hemskt jag vet, men hon är ju Danni..(på ett bra sätt!!!!!<3)
Jag lovar att jag inom en snar framtid kommer få ett "nervous-brakedown". Tro mig.

Åter ett tack för era kommentarer *host* och mina stigande besöksiffror *HRRRRRM*.       -.-

Blabla. (Erikiska för hejdå!) <3


Kommentarer
Postat av: Sara

vem är killen :O?
inte för att ja kommer ta han ifrån dig men bara nyfiken ;)
jag älskar också men in trees :)haha :D

nej men på nåt konstigt sätt är du faktiskt bra på att ge kärleksråd O_o, du måste ha sett för många kärleksfilmer :D .. eeeller så har du ett hemligtförhållande som ingen annan vet om! hah! jag kom på dig! :) vem är den lycklige?

2008-03-03 @ 17:58:40
URL: http://ssarauw.blogg.se
Postat av: Emma,

Vem är sara? :O
HHAHA , Tell THE REEL LOVEDOCTOR ! ;D
Påsklovet Erika, Påsklovet"
MOHAHAHAHAHAAA

2008-03-03 @ 20:38:59
URL: http://kokkos.blogg.se
Postat av: ers mejestét

haha d e ja som e hetingen va ;D nej nej ja bara skojar men du måååste peka ut honom annars får du uppleva den stora, ENORMA, kraftfulla vreden av huden på min hand mot din axel i ultrasnabb fart >:D

2008-03-04 @ 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0