With or without you...

...I'll go. Alltså. Jag orkar bara inte med människor som inte vet vad de pratar om. Alls. Usch. Men nu pratar vi om något annat.

Hetingen syntes inte till idag, tråkigt nog. Men vi hade bild, ett av mina älsklingsämnen. Och jag är kär i min bild. Den är så "Jag". Den är en fröjd att måla. Jag ahr läst om konstnären och målningen. Det är en ära att rita av den och ändra lite. Jag ska gå på ett konstmuseum inom kort. det är ett måste.
Idag fick vi tillbaka spanska proven. Jag fick VG+, men det var endast 2 poäng från MVG. Blööööö. Shit happens.
Jag ska fixa ny header sen, inom kort. När jag går in på min egen dator. Sitter nu vid laptopen.
Sedan hade vi utvecklingsamtal. Jag låg bra till. Inget geni, men intelligent är ett ord jag kan. Sedan hämtade vi Zack från hunddagis, och på väg till ridskolan så bytte jag om i bilen, eftersom att det var ytterst lite tid att stanna hemma och byta om på. Ridlektionen var jättebra, jag red en ponny bland stora hästar, i vuxengrupp, detta för att ta igen de 3 veckorna jag var borta. Jag fick dessutom min första ridlärare (som är skitbra! Måste tilläggas ^^).
Sedan kollade jag på Gossip Girl, sen på Carolina Gynning och nu sitter jag här och bloggar.
Jag längtar till prao:n. Verkligen. Sen är det Cosmonova på fredag. PRAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOO!

Till sist: Jag hatar fortfarande många människor och jag anser att det är endast mänskligheten som tar död på oss om några år. Så Fuck You all.

Au revoir <3

Kommentarer
Postat av: MARIA.

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOB :D:D

2008-03-04 @ 22:20:31
Postat av: Emma,

vart ska du praoa? :)

2008-03-05 @ 15:41:39
URL: http://kokkos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0