23days to Summerbreak!

Indeed it is ^^
Jag längtar! Den här veckan har vi hur mycket prov och läxförhör som helst.

Angående förra inlägget: Vissa *host*Danni*host* fattade inte min sarkasm med låten. Whatever.

Den här helgen har jag varit med Helle, hon sov här från fredag till idag. Vi hade jättekul och trevligt ^^

COSMOPOLITAN!

Det var Emma som ville att jag skulle uppdatera, saken är dock den att jag inte har så mycket att skriva om, och jag orkar inte heller. jag skulle kunna skriva om vad jag och Helle gjort vilket är: Pluggat, kollat på film, softat, flummat, msn:at och gått promenader med Zack. Samt druckit smoothies (varav en var med mashmallow ^^).

Så jag lägger in en bra låt istället:

LES YEUX OUVERTS - ENZO ENZO



Au revoir <3

Kommentarer
Postat av: Emma,

torrt inlägg!
xD
men jag ska ju inte klaga, men jag vill ha ditt inlägg om frankrike?! hello?!
bläblä(uttalas som Tatá)bara för att det är kul.

2008-05-18 @ 20:18:21
Postat av: Dänn

like...omg...bra musik O_O

2008-05-18 @ 20:19:08
URL: http://rooar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0