I say a little prayer for you

Jag är helt insnöad på Aretha Franklins musik just nu. Lägger upp min favorit som jag faktiskt hörde från "min bäste väns bröllop" igår. Jag ÄLSKAR den filmen.

Igår så skulle vi ju cykla till Årsta, jag, milla och Helle. Först cyklade jag 1km till Milla, därifrån cyklade vi 5km till Helle, sen när vi tre cyklade mot Tungelsta så mötte vi Klepto. Han drog sen för han skulle till sina päronpäron. Så vi 3 cyklade typ 1mil åt helvete. Så jag dampade ut på milla och Helle (som faktiskt sa att de visste vägen), sedan var det brar att cykla tillbaka. Sen åkte vi rätt. Det var typ 2 mill till Årsta. Där var vi i 2timmar, vi åt och fikade och solade, det var ingen idé att bada, för det är iskallt. Sen när vi skulle åka hem igen blev jag getingstucken nedanför kindbenet. Skitkul, NOT. Sen så åkte vi hela vägen hem igen. När jag kom hem så sa mamma att vi kunde åkt härifrån VH dit, det skulle bli närmare för oss, och enklare. Fuck asså. Nästa gång får Helle komma till VH. Eller så får vi mötas på vägen. Jaja, vi fick iallafall motion, jag har ju inte ens kunnat jogga sen i onsdags, då jag sträckte lårbenet vid höjdhoppet. Men det gick hyfsat bra att cykla. Men imorrn ska jag prova om det går. Till Aretha Franklin. Muhahha.

Iallafall, här har ni henne: Lady Soul

Aretha Franklin - I say a little prayer

 


Au revoir <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0