Igår, idag, förevigt

Jag kommer ihåg förra årets Valborgsfirande lika väl som om det var igår. Jag, Madde och Emmy. Först brasan med Helle, sen drog jag, M och E till Mega. Där mötte vi Danni. Förutom att jag SÖG på att dansa så var det skitkul. Dygnet avslutade med att vi 3 badade jacuzzi hos Emmy, sen kollade vi på "fjorton suger". Jag somnade mitt i filmen :P
Jag ska säga vad jag känner. Jag längtar ibland tillbaka så att det känns att mitt hjärta kommer att brista, till den tiden då det var "vi 4". Det var ett år sedan. Det är avskyvärt. Att mitt liv var så "perfekt" då. Det är faktiskt äckligt.
Jag måste fortsätta tänka positivt. Framåt. Sluta slösa bort mitt liv i dåtiden. Men ändå, så är det just det, som gör mig mänsklig.
Och det suger.
Welcome to my world.

Igår däremot, så firade jag bara vid brasan i typ...en halvtimme med mamma (som jag shoppat bl.a. joggingtights och vindskyddat klädställ med i Länna) och Helle, Danni och Eve. Milla lekte bortskämd hos hennes päron^^
Sen så kollade jag från kl. 20.00 - 23.00 på Girlylicious på 3an (d.v.s. Men in trees, Top Model 9 (HUR I HEL***E KUNDE HEATHER ÅKA UT? T_T) och sist men absolut inte minst, Sex and the city). Det var exakt det jag gjorde. Sedan somnade jag till Carla Bruni's franska, ljuva stämma.

Idag var jag duktig :D Jag joggade med Zack i en timme. Sen gjorde jag absolut ingeting tills det var dags för ridningen. Idag hade vi voltige på schemat (voltige = gymnastik till/på häst). Hästkraken (som ironsikt nog heter Bråka) blev rädd i ridhuset när jag satt i trav och körde med "No hands". Slutsatsen= Jag ramlade av först av alla. Baklänges. Så jag får bjuda på tårta bästa gång. Tack ödet.

Ödet vill på något sätt att jag ska bli lat. ALDRIG PÅ HUNDRA ÅR säger jag bara. HöHö xD

Matteprov nästa vecka. Längtar...NOT.

IMORRN SKA HELLE BLI READ-HEAD! Jag har fått äran att hjälpa henne :D Först ska vi jogga, sen ska vi möta hennes mamma och shoppa i stan, då ska vi köpa färg, sen ska vi färga hemma hos henne. I can't wait!

Just nu
lyssnar jag på Carla Bruni. Serait-ce possible alors?

Jag saknar er. Tro det eller ej.

Au revoir <3

  

Kommentarer
Postat av: Dänn

Visst suger det när man tänker tillbaka och kommer på att man kanske aldrig kommer att bli lika lycklig som man var då? Men vet du vad,livet går faktiskt vidare. Ska vi bli lyckliga tsm? ^^

2008-05-01 @ 23:14:16
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: Emma,

Erika! Jag lovar, du kommer ta bort bilden
just. precis. nu.
annars kommer du dö en låång och plågsam död... -.-

älskar dig, :)

2008-05-02 @ 17:27:21
URL: http://kokkos.blogg.se
Postat av: ers majestét

Jag känner mig så joyfull när jag läser det här...nooot! XD

2008-05-02 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0