Jag tänker verkligen inte klaga

På mitt liv mer. Okej, lite till gör väl ingen skada?

Tillexempel: Varför ska andra människor bry sig om ointressanta saker, men när det är något verkligt, riktigt, som berör dem, då så ska man inte det, tydligen.

Och vem bryr sig?

Detta inlägg är helt osammanhängande, men de som tänker som jag vet precis vad jag menar.
Jag ska försöka tänka positivt, igen. MIna naglar är rosa, pärl-chock-rosa. Jag måste äta middag. Fast jag är inte hungrig. Jag fick VG på matteprovet. På fredag har vi engelska-prov. Jag vill ha någon att älska. Jag känner mig lite desperat efter nya Cosmopolitan. Jag längtar tills i sommar. Jag älskar rosa.

Ovanstående var lite random grejer som jag måste avreagera mig från, så jag kan fortsätta vara positiv. Jag ska bannemej kämpa. Indeed i shall.

Jag bjuder på en låt som hjälper mig lite:

Anouk - Nobodys wife



Au revoir <3

Kommentarer
Postat av: Dänn

Låten sög xD Och du kommer aldrig att sluta klaga på ditt liv,men det är okej,för det gör dig till dig och det e drf som jag älskar dig ^^

2008-05-14 @ 05:00:30
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: Emma,

Jag älskar också rosa!

2008-05-17 @ 18:43:19
URL: http://kokkos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0