Passing by from Eve from Danni, to ME

Jag känner mig lite deprimerad. Av det förrra inlägget. Så nu peppar jag mig själv litegrann. Men Danni tyckte att alla skulle göra detta, och jag snodde det från Eve..Så ja, jag läser faktiskt din blogg.

FRÅGOR

Ditt fullständiga namn: Erika H-D, mer får ni inte veta...Era nätpeddos.
En hemlighet du nu tänker berätta: Säger jag den är den ju inte längre en hemlis väl?
Någonting du vill att alla ska veta: JAG ÄLSKAR FRANKRIKE!!!!!!!!!
En vän du älskar: Emma som jag känt i alla år, Helle som är min bästis och min trogne Hangaround-Danni. Resten också.
Någonting du vill ändra i världen: Allt.
En dag du alltid kommer minnas: I framtiden: Min första kyss. Än så länge: Dagen då jag såg Zack för första gången som en 4-veckors valp<3
Någonting du ser fram emot: Sommaren, Gymnasiet (ett år kvar!), livet.
En vän som vet mer om dig, än någon annan: Helena.
Någonting som betyder så mycket för dig, att du skulle dö för det: Zack, mina föräldrar, Frankrike.

ÄRLIGHET

Har du sagt hora till en lärare: Helt onödigt om man vill ha höga betyg.
Har du legat på sjukhus, på grund av narkotika eller någon annan sorts drog: Nix.
Tar du droger: Känns onödigt. AMSTERDAM!
Har du svikit någon: Ja. Ingen är perfekt.
Har du tänkt tanken att mörda någon: Ja. Ett fåtal gånger. Men jag har bättre saker att göra än bry mig om dessa personers patetiska liv.

FRAMTID

Vill du ha barn: Ja. När jag runt 35år.
Kommer dina betyg vara tillräckligt bra för att gå vidare till gymnasium: Ja. Jag är ett VG barn^^ Några MVG.
Vill du gifta dig, och med vem: Kanske när jag fyller 50år.
Finns det någonting du vill göra innan döden: Hoppa fallskärm, bungyjump, bo i Frankrike. Få uppleva kärleken.
Är det någonting du absolut vill undvika: Konflikter.

KÄRLEK

Tar du kärleken på allvar: Ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Tror du någon kan leva med samma person resten av deras liv: Ja. Har ni sett The Notebook eller?  xD
Har du vart tillsammans med någon, och trott att en dag kommer ni två var gifta och ha barn: Jag har aldrig varit tillsammans med någon.
Är du singel: Ja. Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge.
Vill du vara tillsammans med någon: Ja, det vill jag. Det ser så mysigt ut.

RÄDSLA

Känner du att någon/några går för långt ibland: Ja.
Har du känt att någon förföljer dig:  I am scitzofrenic and I'm not afraid to say it. x]
Har du blivit överfallen någongång: Av Danni. Och Helle. Och MILLA O_O
Går du runt och undrar över att hemska saker ska hända: Ja ibland.
Tror du att det finns svar på saker där ute som du inte kommer gilla: Ja.
Är du rädd att folk ska uppfatta dej fel: JAG ÄR INTE KONSTIG!!!!!!

LYCKA

En enda fråga, ett enda svar..
Är du lycklig: Inom vissa områden, ja.

Kommentarer
Postat av: Dänn

Du är inte konstig,men unik...dock så är unik ett finare ord för konstig (A)
BUT I STILL LOVE YOU MAN!!!

sono te hanasenaide~

2008-05-25 @ 19:32:24
URL: http://rooar.blogg.se
Postat av: ers mejestét

he...hehe...he

2008-05-25 @ 19:41:22
Postat av: Manlee

Hej!
Vill du ha en ny bloggdesign?
KOlla in på min blogg.
eller maila mig!
ha det bra

2008-05-26 @ 13:34:06
URL: http://manlee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0