Ey, det var ett tag sedan!

Jag ber om ursäkt över att jag itne uppdaterat på vad det känns som en månad. Nåja, kanske inte en månad...men typ...2veckor? Eller något xD

Jag har haft sjukt mycket prov och inte orkat helt enkelt. Inte orkat blogga om mitt trista liv. Varför skulle ni vilja läsa om jag drack grönt te imorse? Jag skulle kunna skriva en ny fanfiction, men jag orkar inte. Jag skriver tillräckligt mycket i skolan känns det som för tillfället. Jag måste hitta inspirationen och motivationen igen.

Det är som jag sa fullt kör med skolan, japanskan <3 och massor av andra sysselsättningar. Jag pallar helt enkelt inte. Och jag orkar inte heller klaga och gnälla så mycket här i bloggen. Det känns ganska värdelöst liksom.

Så bloggen får vänta. Jag skriver när jag har lust, som det alltid har varit.

Au revôir<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0