Without notice...

Om 6 dagar fyller jag år. Det känns inte alls konstigt. På söndag. Jag är inte så exalterad som jag kanske borde vara? Eller varför skulle jag? Egentligen.

Jag längtar mer tills på måndag om jag ska vara helt ärlig. Jag berättar vad jag ska göra då. Hehe. Inte för att det är hemligt, utanför att jag är allmänt uttråkad. Jag vet itne vad jag pratar om. Jag är trött.

I feel so empty...

Jag skulle inte var någonting utan musik känns det som. Och mina vänner. Jag älskar er. Jag visar det kanske lite konstigt ibland? Jag vet inte.

Det är mycket jag inte vet. Men jag vet ändå ganska mycket. Jag känner mig förvirrande. Jag känner mig frustrerad.

Ano...

Jag har ingenting att berätta om.

Jag är iallafall bra på svenska. Det är det ämnet som jag är bäst på. Jag älskar att skriva.

Förvirrande?

Då skulle ni pröva att läsa mina tankar...

Au revôir<3


Kommentarer
Postat av: Dänn

jag är inte bra på något,för jag är ett jävla UFO :D

2008-10-21 @ 15:56:21
URL: http://xbaaangx-affection.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0