It was more than a year ago...

Since I cried this much. Jag har precis läst ut en fanfiction med Akame<3 Alltså...Snubabrna är ju inte gay IRL, varför ska det vara så svårt att förstå? Men den här lovestoryn alltså...Jag grät som mest någonsin när farmor gick bort...Det väckte massor av minnen...Men det var skönt att avreagera sig, tycker jag då, fråga Danni och hon kommer bara garva!

Telefonsamtal...

Jag: ÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ T_T Danni *snyft*
Danni: Yo...ehm...
Jag: Varför?!?! HUR?!?! *snyft* BLABLÖBLÖÖÖ!?
Danni: HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH xD Asså, jag var likadan!
Jag: BLABLÖBLUBLU LUUUUU! T_T *hyperventilering*
Danni:....Ehm...HAHAHAHHAHA!
Jag: DET ÄR INDE ROLIBT! Wabbur? Jah blid imj lefen!
Danni:...precis....HAHAHHAHAHA XD
Jag: *SNYYYYYYYFT!*

Osv, osv...

Alltså...Jag älskar den<3

The days we spent together still live...

Au revôir <3

PS. Jag längtar till le japanska<3 ^^
DS.
 My bros from  some other hoes...<3

Kommentarer
Postat av: Dänn

DE ÄR VISST GAY FÖR BÖVELN!!!! T_T They belong together<333





omgomgomgomg...all coherent words are gone....JUNNO SOM BLONDIN<333333333333 braindead

2008-09-13 @ 00:04:58
URL: http://xbaaangx-affection.blogspot.com
Postat av: ers majestét

they've got puppies in every picture O_O

2008-09-13 @ 22:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0