OOPS!

Jag tänkte att det var på tiden jag uppdaterade. Hehehe. Veckan har varit bra. I måndags kollade vi på min favoritfilm. På tal om ingeting alltså. Ehm. Jag har varit råförskyld ända sedan i onsdags. Jättejobbigt. Men på torsdagen skulle vi hoppa på ridningen och trots förskylningen så gick det jättebra. I skolan tog vi spexfoton. Temat var Gangsters. Några var Maffioso och några var From tha hood. Jag själv var hippie. Jag demonstraterade. För asså. Jag hade inga kläder eller något. Jag ville vara Ninja...
I fredags tog vi vanliga foton. De blev väl bra. Jag mådde piss hela dagen dock, vi skulle gå Ribbymaran, men vi tog en genväg och så. Jag var på väg att svimma. Så jag skiter fullständigt i att jag inte gick hela. Det var jävligt tur.
Jag missbrukade grönt te hela kvällen. Eller det har jag ju iförsig gjort ända sen i onsdags.
Igår drog jag och Danni till stan. Det regnade inte när vi satt på tåget, men det gjorde det ju självklart när vi gick från stationen. Så vi gick runt i stan med paraplyer och dumma jag hade högklackat. Men jag ska köpa gummistövlar. Jag lovar. Jag köpte en pennkjol, vinröda strumpbyxor och en japanska bok som Danni också köpte, för vi behövde den till japanska kursen. Sedan fikade vi på Kafferepet. ^^
Idag ska jag bara ta det lugnt och vila. Jag ska hinka i mig grönt te och bara försöka mörda den här förskylningen.

Until then...

Au revôir<3

Kommentarer
Postat av: Taguchi-sama

Kafferepet ftw!



Oh and btw.....JAG SKA ÄTA SUSHI PÅ N.E.W.S!!!! extas :DDDD

2008-09-07 @ 12:59:31
Postat av: ers mejestét

sushi! did someone just say sushi? o_O SUSHI! :D å jag vill oxå åka till stan ...

2008-09-07 @ 19:17:12
Postat av: Dänn

Tegoshi desu! DoS desu! Ue kara hatsugen warugi wa nai kei DOOON DAKEEEE~





...watashi wa dweeb desu XD

2008-09-10 @ 22:42:15
URL: http://roaar.bloggspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0