I am Bach

Nu är jag tillbaka från Rookiekursen på P7 Revingehed. Har ni saknat moi? ;P
Jag har inte haft internet så jag har saknat youtube så himla mycket! Nu sitter jag här och missbrukar det ^^
Igår var jag, Helena och Dennis och badade i Öran, jag ska lägga upp lite bilder sen.
De kanske kommer hit sen och då ska vi kolla på The Phantom of the Opera. Jag ÄLSKAR den filmen. Och jag lyckas alltid får den låten på huvudet.
"The Phaaaaantom of the Opera is heeeeeeeeeeeereeeee, INSIIIDE MY MIIIIND"
Det är allt jag kan av den låten :P
Jag kommer att sakna tjejerna från kursen, vi blev ganska bra kompisar..Fast det är ändå skönt att vara hemma! Lägger upp bilder på det sen också.

Btw,

Happy birthday, 赤西 仁 ! <3

Nu ska jag fortsätta youtubea, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria.

Fet längesedan man kikade in här.

Fet illa.

Fet dålig stil av mig.

Parteypårej.

pözz och blinkblink :D

2009-07-07 @ 22:54:57
Postat av: Sara

ooh tog ni nakenbilder på Öran :O

2009-07-21 @ 20:46:31
URL: http://szetterlund.blogg.se/
Postat av: Erika

Maria- JAAA fett dålig stil! Vi måste höras!

Sara- E man snygg som jag så e man..:)

2009-07-22 @ 18:59:57
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: Sara

jaa, porr på ben såklart :D :D

2009-07-22 @ 23:14:40
Postat av: Erika

Viisst? ;P

2009-07-24 @ 00:47:03
URL: http://eriikas.webblogg.se/
Postat av: sara

haha

2009-07-26 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0