As I am

Hittade en liten lista från http://www.svartvitlila.devote.se/

Nuvarande besatthet? Måste jag verkligen gå in på det? Hehe...Nej men kanske böcker, språk och Leanne Rimes-låtar? Är det ett värdigt svar?

Vad har du på dig nu? Min "The nightmare before Christmas"-tröja och ljusblå mjukisbyxor.

Tar du tupplurar? Ibland råkar jag somna till efter skolan om det varit jobbigt eller tråkigt.

Vilka är de finaste orden du vet? Oh, så många! Butterfly, Orkidé, Yoga, Je t'aime, Smultron, Fläder, Körsbär, Sakura, ceris och hundratals fler ;)

Vad blir det till middag? Fläskkotlett med sallad och potatis.

Vad var det sista du köpte? Hårspray i en fin flaska ;P

Vad lyssnar du på just nu? Försöker att förtränga de röster som väser och skriker i mitt huvud så att jag kan höra Christina Aguilera.

Favoritväder? En solig ljummen eftermiddag.

Vad skulle du döpa eventuella döttrar och söner?
Säger jag inte, det är en hemlis ^^
Ledtråd: Inget svenskt...

Vilka är dina bästa redskap? Ehm...Mitt sätt att få något gjort?

Säg något till den person som taggade dig.
Älskar din blogg, har följt den i evigheter :)

Favoritresemål? Frankrike, Japan, Nya Zeeland(?)

Nämn saker du inte kan vara utan? Vänner, föräldrar (även fast man inte orkar mer ibland), mina och D's idioter ;) , musik, böcker, datan, COSMO <3<3, doftljus, Sex and the City, grönt te, Yoga, spikmatta, hästar, hundar, andra djur, blommor, kamera...Jag kan hålla på förevigt :P

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? Guess who...?

Om du förvandlades till en känd person av motsatt kön, vem skulle det vara? Johnny Depp kanske? Eller typ...Bono? xD

Om du kunde åka varsomhelst i världen i en timme var skulle du åka? Meet you Tokyo ;) See you in France :P

Favoritlukt? Sakura (Körsbärsblom)

Vad gör du om 5 år? Pluggar juridik på Stockholms universitet, försöker samtidigt rädda världen och fangirlar med D...^^

Jag utmanar: Dänn, Emma, Hell och de andra som vill ;)

Au revôir <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så lätt att genomskåda, erkänn att du bara ville skriva "AKANISHI JIN<3333" på allt XDD

2009-03-26 @ 02:16:01
Postat av: Erika

MEN OKEJ JAG ERKÄNNER! xD

2009-03-27 @ 19:06:50
URL: http://eriikas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0